  • Data: 2002-07-16 20:26:49
    Temat: Odp: euro drozsze od dolara...
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Nowicki <t...@p...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah1quv$a3p$...@n...tpi.pl...

    > Ja to się nawet nie martwię bardzo wzrostem euro/pln, bo (o ile dość
    szybko
    > wejdziemy do "strefy") ważniejszy jest kurs euro/$ - tzn. na dłuższą
    metę -
    > kredyty hipoteczne, lokaty, inwestycje. Poza tym kurs euro/pln silnie
    zależy od
    > tendencji naszego państwa do powiększania długu, a póki rządzi lewica,
    tendencja
    > ta nie będzie znacząco maleć. Z drugiej strony, gdyby rząd wreszcie
    łaskawie
> [...]

    Widze, ze masz podobne nadzieje jak ja :))) Niby nadzieja matka glupich....
    mimo to chyba do smierci bede czekac cierpliwie az urzednicy wymra smiercia
    naturalna lub gwaltowna (vide: dinozaury).
    Ale podobno na razie Rzad ma zamiar zatrudnic wszystkich bezrobotnych do
    przerobu tlenu na dwutlenek wegla w ramach rpbot publicznych :)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski, Analityk Bankier.pl
    OFE, TFI, waluty i takie tam inne...www.bankier.pl