  • Data: 2008-11-03 23:11:37
    Temat: Re: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:genvqp$h7b$1@news.onet.pl...

    > Ja bym się tak nie cieszył. Były tu już żale człowieka, któremu zajęto
    > konto w mbanku, a który miał KK w mBanku.

    Trzeba naciskać na podanie rachunku technicznego do spłat. Ogólnie to óęcie
    pod eKonto kart, to tragiczne zjawisko. Ciekawe czy w przypadku zajęcia
    eKonta karta w ogóle działa, pewnie raczej tak, bo faktycznie musi istnieć
    jakieś jej inne konto, z niejasnych przyczyn nieujawniane klientowi.

    > Druga sprawa, co odpowiesz w banku, który we wniosku ma pytanie (a
    > zazwyczaj ma) czy w ciągu ostatnich 6/12/24 miesięcy było prowadzone wobec
    > ciebie postępowanie egzekucyjne? Być może takie informacje lądują też w
    > bik-u.

    Powinien odpowiedziec, że nie było. To pytanie dotyczy bowiem nalezności
    typu pożyczki i kredyty.

    marekz