  • Data: 2008-11-03 23:00:41
    Temat: Re: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:genp2d$184b$1@opal.icpnet.pl...

    > ale jeżeli dzięki temu poznam "jak to w realu działa" to będzie to warte
    > tych 30 zł, napiszę tekst na ten temat i zwróci mi się to min. 20x ;-)

    Ja bym się tak nie cieszył. Były tu już żale człowieka, któremu zajęto
    konto w mbanku, a który miał KK w mBanku.
    W skrócie wyglądało to tak, że bank rypał kary za brak spłat minimalnych, a
    spłat tych nie dało się realizować z powodu zajęcia ekonta. Druga sprawa, co
    odpowiesz w banku, który we wniosku ma pytanie (a zazwyczaj ma) czy w ciągu
    ostatnich 6/12/24 miesięcy było prowadzone wobec ciebie postępowanie
    egzekucyjne? Być może takie informacje lądują też w bik-u.