  • Data: 2015-01-18 22:09:06
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-18 o 19:59, S pisze:

    > To nie jest tak kolorowo. Jakiś czas temu byłem w Getinie. Chodziło o
    > zwykłe założenie konta oraz lokaty jednocześnie. Dostałem umowę zapisaną
    > MACZKIEM - jakieś 30 stron do przeczytania. Do tego stopnia maczkiem, że
    > na biurku doradcy była kartka, iż na życzenie klienta drukują większą
    > czcionką. Sądzę, że wydrukowanie tego standardową "11" w Wordzie
    > zwiększyłoby liczbę stron wszelkich dokumentów do 50.

    ale przepisy mówią, że z każdego tego rodzaju produktu (PSO, struktury
    lub podobne ryzykowne)
    każdy klient ma prawo w ciągu 30 dni zrezygnować BEZ przyczyny (nie bo
    nie) i BEZ jakichkolwiek kosztów

    co w takim wypadku robisz:
    podpisujesz "w ciemno" ww. dokument, bo nie masz szansy się z nim
    dokładnie zapoznać na miejscu i....masz 30 dni, aby przeczytać,
    zrozumieć, zapytać
    jak coś nie gra to wracasz i składasz rezygnację

    nadal mało?

    opcja druga:
    nie podpisujesz tylko zabierasz papiery do domu, analizujesz i jak
    stwierdzisz, że produkt jest ok to wracasz do banku, pośrednika, TU i
    wtedy finalizujesz transakcję

    na koniec dopiero podpisujesz dokument (każdy klient teraz MUSI!)
    mówiący o tym, że "zapoznałem się i ZROZUMIAŁEM, warunki ubezpieczenia,
    regulamin UFK oraz TOiP w dniu x"

    nawet jak podpisujesz wniosek o założenie lokaty trzeba potwierdzić
    zapoznanie się z regulaminem oraz toip

    --
    pozdrawiam
    RobertS