  • Data: 2015-01-16 12:17:25
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    W dniu 15.01.2015 20:50, J.F. pisze:

    >W sumie ciekaw jestem skutków takiego scenariusza - zamykamy granicę
    >ze Szwajcarią, odcinamy łącza elektroniczne i robimy kompletne
    >embargo.
    >Politycznie oczywiście nie przejdzie, ale ciekawi mnie taki
    >scenariusz jako czysto teoretyczny...

    Przede wszystkim - za co, bo sie kurs wachnal ? Bo zrobili to, to masa
    innych panstw ?

    A gdyby jednak ... no coz, granicza z kilkoma panstwami, ale wszystkie
    unijne.
    No prawie, powiedzmy ze Liechtenstein by sie przylaczyl do blokady,
    lub sam zostal zablokowany.
    Ruch powietrzny powiedzmy ze tez bysmy zablokowali. Lacz satelitarnych
    niekoniecznie.

    No coz - zepchnelo by ich to troche w strone sredniowiecza, zakladajac
    ze nie zrobiliby jakiejs wojenki i wygrali, albo nie zyskali poteznych
    sojusznikow, ktorzy np by nas zablokowali :-)
    Straty wlasne tez warto przemyslec, oproznic wczesniej konta w ich
    bankach ...

    Przede wszystkim to nikomu na tym nie zalezy, a i straty moglby
    poniesc sam po takim ruchu.

    Przyklady byly, moze nie calkowite - Watykan, Berlin Zachodni, Irak,
    Libia, Afganistan ...

    J.