  • Data: 2015-01-16 13:30:12
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.01.2015 13:15, J.F. pisze:

    > Ale moze sie okazac ze nie calkiem - niby europejskie, a spolka
    > zarejestrowana na Kajmanach, albo w Zurychu :-)
    >
    > Jest jeszcze Thuraya, Inmarsat ..

    Łączność chyba deczko cienka...

    > A Wlosi sa dobrzy w obronie czy juz zapomnieli jak to sie robi ? :-)

    Sprawdź ;->

    > Ejze - ty wlasnie proponujesz zamach na pieniadze calego swiata :-)

    Całego? USAmany chyba wolą Kajmany... Nie wiem jak Chiny...

    > A gdzies tam jak sie Wlochy jednoczyly.

    No to musiałbym poczytać, jak to wtedy wyglądało... A'propos Watykanu -
    oni mogą być piątą kolumną z tą swoją Gwardią... Szwajcarską ;)

    > No, jakbys odcial Szwajcarom dostawy ropy, to w pol roku mieliby dramat.
    > Inne surowce moze nawet szybciej.

    Ano.

    > Za sredniowiecza panstwa byly w miare samodzielne, teraz juz nie sa ...

    W sumie to dobrze - zniechęca do prawdziwych wojen na całego :)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić