eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny? › Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
  • Data: 2005-12-08 12:13:14
    Temat: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Wawro wrote:

    > Ten ktoś niczego nie zrozumiał z komentowanego tekstu.
    > Twój komentarz każe wątpić, czy Ty go zrozumiałeś.

    No cóż - to chyba rozumiesz, że po takich wstawkach brakuje chętnych do
    "dyskutowania" z Tobą. Czego oczekujesz? Że ktoś Ci będzie przyklaskiwał?

    > A co to ma do rzeczy?
    > Przecież nie chodzi o żadne kryterium "prowzrostowości",
    > tylko o to, by nie generować pustego pieniądza.

    Skoro postulujesz "generowanie" przez bank centralny pieniądza na wydatki
    "prowzrostowe" to chyba nie jest to dziwne, że pada pytania JAKIE kryteria
    określać będą co jest wydatkiem prowzrostowym a co nie? I KTO ma te kryteria
    ustanawiać oraz ewentualnie pilnować ich stosowania. A że Polska już podobny
    scenariusz przerabiała (w latach 80 właśnie) to i nie dziw się, że znając
    skutki tego scenariusza trudno Ci będzie znaleźć entuzjastów takiego pomysłu
    na tej grupie.

    > Nie mam o co się obrażać.
    > Mnie interesuje meritum zagadnienia, a nie to - komu z kim się to
    > kojarzy.

    Skoro Cię interesuje meritum, to może podręcznik historii pomoże?

    >Nawiasem mówiąc - takie personifikacje są charakterystyczne
    > dla dzieci. Tak samo zresztą, jak przekonanie iż wszystko czego nie
    > obejmuje nasza wiedza jest głupie.

    To jest głupie - czego dowiódł w całej rozciągłości system gospodarczy
    krajów komunistycznych.

    przyszłość/ Woody Allen