eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny? › Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
  • Data: 2005-12-08 11:08:49
    Temat: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Od: Jurek Wawro <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Już Ci ktoś tu napisał - tak jak w latach 80 PRL.

    Ten ktoś niczego nie zrozumiał z komentowanego tekstu.
    Twój komentarz każe wątpić, czy Ty go zrozumiałeś.

    > Przy okazji - jak to sobie
    > wyobrażasz, kto będzie określał, które wydatki rządu są "prowzrostowe"?
    > Kto
    > będzie określał pożądaną wysokość wzrostu PKB?

    A co to ma do rzeczy?
    Przecież nie chodzi o żadne kryterium "prowzrostowości",
    tylko o to, by nie generować pustego pieniądza.

    > Nie obraź się, ale pomysł
    > "generowania" jest żywcem wyjęty z programu "gospodarczego" Leppera.

    Nie mam o co się obrażać.
    Mnie interesuje meritum zagadnienia, a nie to - komu z kim się to kojarzy.
    Nawiasem mówiąc - takie personifikacje są charakterystyczne dla dzieci.
    Tak samo zresztą, jak przekonanie iż wszystko czego nie obejmuje nasza
    wiedza jest głupie.

    Jurek