  • Data: 2021-03-31 11:22:34
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Mar 2021 11:04:15 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale tu chodzi o to, że "konstrukcja prawna" ofe jest jednak inna niż
    > PPK/IKE/IKZE i te ostatnie jest trudnie zakosić.

    Daniel, wszystko mogę, Obajtek podoła każdemu wyzwaniu. Nie takie rzeczy są
    zapisane w konstytucji, podobno ustawie o najwyższej mocy prawnej, a spoko
    można je zmienić ustawą sejmową. Na przykład, kadencja I prezesa Sądu
    Najwyższego jest zapisana w ustawie zasadniczej i na władzy ludowej nie
    zrobiło to żadnego wrażenia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek