  • Data: 2021-03-31 15:51:48
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s40g8q$2qq$...@g...aioe.org...
    "J.F." 60619a03$0$512$6...@n...neostrada.pl

    >Wojenny dylemat:
    > - podczas wojny zginęło 100 ludzi:
    > - 20 miało przed sobą 60 lat
    > - 20 miało przed sobą 60 minut życia
    > - 60 miało przed sobą...

    Tylko ze tu wirus grzecznie glownie staruszkow atakowal.

    Teraz ponoc inaczej i coraz mlodsi schodza ... ale to za rok w
    statystyki wejdzie.

    >Ale statystyki nie ujmują:
    > - iluś zostało kalekami, przez co umarło z głodu, po tuż wojnie
    > - iluś zmarło tuż po wojnie w efekcie niedoczekania przybycia
    > kartek pogotowia, które nie dotarły, gdyż podczas wojny
    > zniszczono drogi dojazdowe

    Ale ktora wojna?

    Bo karetka pogotowia przed 1939 to raczej rzadkosc.

    >Czytałem kilka razy, że zrezygnowali z obostrzeń, bo poszczepili..

    Albo troche na wyrost zrezygnowali.
    Nawiasem mowiac - coraz wiecej przypadkow zachorowan wsrod
    zaszczepionych ...

    >USA to duży kraj, więc szybko szczepi, Izrael jest mały, więc...
    >Tylko Polska niezmiennie (; od tysiącleci ;) w złej konstelacji
    >geopolitycznej...

    Izrael maly i szybko, to sie zaszczepil.
    USA ... Biden cos wlasnie mowil o planie szczepien na 3 miesiace.

    >Skuteczne. Czytałem, że Sputnik przeszedł wszelkie
    >potrzebne testy unijne... Nie znam się -- nie wiem, jak jest...

    Ja tam cos czytam, ze chca uzupelnic dokumentacje.
    Tylko ... cos w ogole w UE testowali, czy komisja ocenila papiery
    dostarczone przez producenta ?

    A oprocz skutecznosci pozostaja tez skutki uboczne.

    >[jak zwierzęta w ZOO? czy jak chłop feudalny?...]

    W zaleznosci od tematu.
    W kwestii szczepionek - na razie chyba tylko ciut ponizej "rownorzedny
    partner".

    >Tylko efektów brak -- szybciej ludzie chorują niż szczepią
    >się drugi raz... (jeśli ktoś zachoruje -- nabędzie odporność
    >lepszą niż po szczepionce; niestety niektórzy uodpornią się
    >na wszelkie choroby -- znane dziś i nieznane...)

    Szczepienia na razie wygladaja jak wygladaja - ile nam szczepionek
    dostarczyli, tyle zuzylismy.

    >Nie pójdzie jedną drogą: niemal wszystkie wirusy w efekcie
    >mutacji przestają istnieć; część mutantów rzeczywiście będzie
    >słaba; ale część może okazać się trudna w zwalczaniu... Właśnie
    >ta część może okazać się zabójcza...

    Popatrz na grype.
    A przeciez i ta nie jest taka calkiem nowa
    https://pl.wikipedia.org/wiki/SARS

    Tamten koronawirus jakos nas nie zdziesiatkowal.

    >Nie samym CoViDem żyje ;) śmierć...

    Ale zyla i wczesniej, wiec smiertelnosc wroci do normy.

    > - Co Cię nie zabije to Cię wzmocni?
    >Tedy wydłub sobie oko (lub obetnij jądro) -- wzmocnisz się? ;)
    >Organizm osłabiony umiera szybciej/łatwiej/chętniej!...

    Psy zalecaja kastrowac.

    >Czym jest owa norma?

    Tym, co bylo w 2019.

    J.