  • Data: 2021-04-01 03:04:20
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 60647e75$0$24048$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko ze tu wirus grzecznie glownie staruszkow atakowal.
    > Teraz ponoc inaczej i coraz mlodsi schodza ...

    Starsi umarli lub zostali zaszczepieni... Nadto -- pilnują się...

    > statystyki wejdzie.

    > Ale ktora wojna?

    Którakolwiek.

    > Bo karetka pogotowia przed 1939 to raczej rzadkosc.

    Więc inna pomoc -- choćby leki do żydowskiej apteki...

    > Albo troche na wyrost zrezygnowali.
    > Nawiasem mowiac - coraz wiecej przypadkow zachorowan wsrod zaszczepionych ...

    Już raz:

    https://biqdata.wyborcza.pl/biqdata/7,159116,2693836
    8,epidemia-koronawirusa-tylko-jeden-chory-na-covid-z
    marl-wczoraj.html

    Jeśli chodzi o dobowe przyrosty zachorowań, znajdujemy
    się obecnie w światowej i europejskiej czołówce.

    Wczoraj, kiedy w Polsce odnotowano "tylko" 20,9 tys.
    nowych zakażeń, więcej nowych przypadków stwierdzono
    tylko w Brazylii (86,7 tys.), Stanach Zjednoczonych
    (62 tys.), Indiach (53,2 tys.), Turcji i Francji.
    Dziś w Polsce przybyło już 32,9 tys. zakażonych.
    Według dostępnych na tę chwilę danych (31 marca,
    godzina 16) więcej zachorowań nie stwierdzono dziś
    nigdzie indziej na świecie.

    Gdy porównamy 7-dniowe średnie zakażeń w przeliczeniu
    na milion mieszkańców, dla wszystkich państw, których
    dane dostępne są w portalu Our World in Data, okazuje
    się, że Polska pod względem liczby zakażeń niestety
    nadal plasuje się w światowej czołówce. Czołówkę tę
    tworzą głównie państwa europejskie.

    https://ourworldindata.org

    napisałem -- w odpowiedzi Olimowi, ale może raz jeszcze nie zawadzi...

    > Izrael maly i szybko, to sie zaszczepil.
    > USA ... Biden cos wlasnie mowil o planie szczepien na 3 miesiace.

    Czytałem, że do końca maja ma być po...

    > Ja tam cos czytam, ze chca uzupelnic dokumentacje.
    > Tylko ... cos w ogole w UE testowali, czy komisja ocenila papiery dostarczone przez
    producenta ?

    > A oprocz skutecznosci pozostaja tez skutki uboczne.

    https://wyborcza.pl/7,75399,26938939,austria-kupi-mi
    lion-dawek-rosyjskiej-szczepionki-sputnik-v.html

    > W zaleznosci od tematu.
    > W kwestii szczepionek - na razie chyba tylko ciut ponizej "rownorzedny partner".

    Jak Ukraińcy w Rzeczypospolitej? ;)
    Nawet koroniarze doczekali się Wiśniowieckich na swym tronie?... ;)
    W ZSRR co najmniej dwóch Ukraińców rządziło w roli generalnego
    sekretarza KC KPZR...

    32_874 kontra 15_553 <-- dwakroć szybciej...

    > Szczepienia na razie wygladaja jak wygladaja - ile
    > nam szczepionek dostarczyli, tyle zuzylismy.

    Otóż to -- ile nam dadzą, tyle zeżremy!
    Jedno z najlepiej wykształconych społeczeństw świata...

    Dostałem dobrą wiadomość -- genetycznie należę do odporniejszej
    części... Ale czy akurat ja jestem odporny?... Astmatycy też są
    odporniejsi od przeciętniaków... Moi rodzice są zaszczepieni,
    siostra bezobjawowo przechorowała...

    > Popatrz na grype.

    Co zobaczę?

    > A przeciez i ta nie jest taka calkiem nowa
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/SARS

    > Tamten koronawirus jakos nas nie zdziesiatkowal.

    Może lubił zatłoczone miejsca?...

    > Ale zyla i wczesniej, wiec smiertelnosc wroci do normy.

    > Psy zalecaja kastrowac.

    Żeby dłużej żyły? ;)

    > Tym, co bylo w 2019.

    ZTCW długość żywota w Polsce wzrasta,