    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: autoryzacja przelewów w ING
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 22 Jun 2013 14:09:47 +0200

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 20:45:32 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > No ale zauważ, że to Ty zalogowałeś się do swojego konta i zrobiłeś
    > prawidłowe przelewy. Ok wygląda to dziwnie ale jakby na to nie patrzeć
    > działa tak jak należy :)

    Po to wymagaja drugiej autoryzacji, ze widac jedna to za malo.

    Mozna sie zastanawiac czy druga potrzebna - ale naszemu koledze sie
    wydaje i wiekszosci bankow sie wydaje.
    Biorac pod uwage wszelkie hackerow mozliwosci, to wydaje sie raczej
    sensowna.

    Wiele ma liste "zaufanych odbiorcow", do ktorych nie trzeba.
    Ale zdefiniowanie takiego wymaga drugiej autoryzacji.

    J.