  • Data: 2013-06-24 17:37:07
    Temat: Re: autoryzacja przelewów w ING
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-23 06:53, xbartx pisze:
    > Wszyscy podają przykłady jak robili tak albo tak i nie chciano od nich
    > nic (w sensie nie chciano drugiej autoryzacji). Tylko, że te wszystkie
    > przykłady są jak najbardziej prawidłowe i każdy jeden potwierdza właśnie
    > to, że algorytm czy tam usługa ING działa w pełni poprawnie i jak trzeba.

    To i ja podam:
    - pierwszy (od otwarcia konta) przelew wychodzący
    - odbiorca bluecash
    - kwota ~50zł

    Bank nie widzi podstaw do dodatkowej autoryzacji transakcji. Jak dla
    mnie dziwne... przy pierwszym przelewie na dany rachunek (a w tym
    przypadku pierwszym przelewie w ogóle) bank mógłby się bardziej postarać.

    Czyżby ING wykryło wiśniobranie i stwierdziło, że nie warto chronić
    środków takiego klienta? ;)