  • Data: 2013-06-24 13:04:36
    Temat: Re: autoryzacja przelewów w ING
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-23 14:35, xbartx pisze:

    > Jakkolwiek by o tym nie napisał, to przynajmniej tutaj na grupie jeszcze
    > nic nie było ani z autopsji ani linkowania do wrzutki artykuły/notatki a
    > przynajmniej ja sobie nie przypominam. W teorii różnica między teorią i
    > praktyką nie istnieje, niestety w praktyce już nie bardzo.

    no tak, ale ile w ogóle jest informacji o włamaniach do czegokolwiek? od
    czasu do czasu pojawi się jakiś artykuł (może max kilka razy w roku),
    jak komuś ukradną hasło do konta bo będzie miał trojana to wina i tak
    będzie użytkownika... a hasła smsowe mają przed tym zabezpieczyć,
    wystarczy pewność że potwierdzamy swoją operację...
    Mi tam zwisa to czy ktoś zobaczy ile mam na koncie czy nie, więc nie
    boję się utraty hasła do normalnego banku (choć je zabezpieczam) bo
    wiem, że jedynie może zrobić przelew do zaufanych odbiorców- więc tam,
    gdzie kasę uda mi się odzyskać. W ING takiej pewności nie miałem.
    O przekrętach związanych z płatnościami zbliżeniowymi też nikt nie
    pisze, a scenariusz odczytu karty w tramwaju wydaje się dość realny
    (może jest jakieś utrudnienie od strony operatorów terminali i nikt
    jeszcze tego nie próbował?).

    Lukasz