  • Data: 2013-06-23 06:53:10
    Temat: Re: autoryzacja przelewów w ING
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 14:09:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > Po to wymagaja drugiej autoryzacji, ze widac jedna to za malo.
    >
    > Mozna sie zastanawiac czy druga potrzebna - ale naszemu koledze sie
    > wydaje i wiekszosci bankow sie wydaje.
    > Biorac pod uwage wszelkie hackerow mozliwosci, to wydaje sie raczej
    > sensowna.
    >
    > Wiele ma liste "zaufanych odbiorcow", do ktorych nie trzeba.
    > Ale zdefiniowanie takiego wymaga drugiej autoryzacji.

    Ja to wszystko rozumiem. Mi chodzi tylko o to nieszczęsne ING, które na
    grupie robi trochę za kozła, bo ma inną filozofię niż cała reszta.
    Wszyscy podają przykłady jak robili tak albo tak i nie chciano od nich
    nic (w sensie nie chciano drugiej autoryzacji). Tylko, że te wszystkie
    przykłady są jak najbardziej prawidłowe i każdy jeden potwierdza właśnie
    to, że algorytm czy tam usługa ING działa w pełni poprawnie i jak trzeba.
    Niech ktoś w końcu pod przykład, że zalogował się na nie swoje konto i
    porobił ileś przelewów bez drugiej autoryzacji, to będzie można wtedy
    dopiero podyskutować.

    --
    xbartx