  • Data: 2013-06-23 11:57:20
    Temat: Re: autoryzacja przelewów w ING
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 04:53:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > Niech ktoś w końcu pod przykład, że zalogował się na nie swoje konto i
    > porobił ileś przelewów bez drugiej autoryzacji, to będzie można wtedy
    > dopiero podyskutować.

    Myslisz ze tak zrobil i napisze ?
    Predzej przeczytamy ze "ktos mi wyslal z konta przelewy i nawet nie
    wiem jak".

    Ktos podejrzy twoje haslo, moze przy pomocy programu, a potem bedzie
    przelewal drobne kwoty. Wirusa odbierzesz, zalogujesz sie,
    przegladarka przy nacisnieciu "wyloguj" sama wysle.
    Zalogujesz sie w pracy, blysnie, trzasnie, zgasnie ... a to byla sesja
    VNC, ktora teraz ktos dalej obsluguje.

    Zeby jeszcze ING wzial takie przypadki "na klate" - rzadkie, na
    niewielkie kwoty, ubezpieczenie zwroci, to mozemy klientowi ulawic,
    ale widzisz jak z kartami postepuja - bank nie moze byc stratny :-)

    J.