  • Data: 2013-06-20 20:10:16
    Temat: Re: autoryzacja przelewów w ING
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 18:03:25 +0200, zgred napisał(a):

    > Owszem. Ten algorytm może być całkiem sensowny i sam tu kiedyś pisałem,
    > że odpowiada mi to, że płacąc w PayU nie muszę łapać za telefon i
    > przeklepywać hasła z SMSa.
    > Być może ktoś korzystający z mobilnego / dynamicznego nie ma takich
    > udogodnień, albo ma je dużo rzadziej.
    >
    > Jednak przelew na pierwszy raz zasilan konto z dynamicznego IP powinien
    > ZAWSZE wymagać autoryzacji. Czy ktoś miał przypadek temu przeczący?

    Wiesz IP może być jedną z kilkunastu albo i więcej składowych, które
    decydują. Można np. sprawdzać czy jest zawsze z puli tego samego
    operatora. Poza tym jeżeli chodzi o aplikację mobilną, to ona sama z
    siebie może generować unikalne ID czy coś tam na zasadzie konto<>telefon.
    No jak wspomniałem pole do popisu jest ogromne, więc nie ma co tak
    demonizować tego ING i jego algorytmu, bo chyba jak na razie to jeszcze
    nikt się na nich nie poskarżył, że ktoś obcy kasę z konta przelał, nie
    wiadomo jak?

    --
    xbartx