eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja głosowa VE ??? › Re: autoryzacja głosowa VE ???
  • Data: 2004-01-01 18:08:38
    Temat: Re: autoryzacja głosowa VE ???
    Od: "Mario" <M...@d...hej> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message
    news:bsun4d$ifg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak w takim razie jest możliwa autoryzacja płatności internetowych kartą
    VE
    > Inteligo, skoro nie ma w takim przypadku odczytu ścieżki z karty na
    > terminalu? Dla Maestro jest sprawa prosta - nie ma odczytu to nie ma
    > transakcji, "electronic use only".

    Ban moize zezwolic na realizacje autoryzacji bez odczytu sciezki jezeli
    dogada sie z organizacja platnicza (w tym przypadku VISA) ze to bank pokryje
    koszt transakcji fraud jezeli do takiej dojdzie. W takim przypadku - gdy
    klient zglosi reklamacje, nawet nie trafia ona do VISa Int, tylko od razu w
    Banku jest zalatwiana pozytywnie na niekorzysc Banku (chyba ze umowa z
    posiadaczem karty stanowi inaczej)

    Natomiast sklepy internetowe i rozwiazania o ktorych wspominalem wczesniej
    (rejestracja sprzedacy) i tak maja 100% udzial w ryzyku (to znaczy ze w
    przypadku reklamacji klienta w calosci ponosza ryzyko obciazenia kwota
    transakcji chyba ze znajdzie sie ktos inny od kogo mozna sciagnac kase np
    adres domowy na ktory wyslano towar a oszust jeszcze tam mieszka)

    Ogolnie to zwile, na prawie znam sie tyule o ile, ale przepisy bankowe mniej
    wiecej w ten sposob okreslaja tego typu sytuacje

    Pozdrawiam

    Mario


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1