  • Data: 2004-01-01 15:15:48
    Temat: Re: autoryzacja głosowa VE ???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    corner wrote:

    > Na mojej VE Inteligo jest napis ELECTRONIC USE ONLY więc niczym nie
    > różni się od innych VE. (Sprzedawca nie może przecież zgadywać, czy
    > tą kartą da się płacić na odległość, czy nie, ma napisane, biało na
    > zielonym - na przykład)...

    Nie chodzi o mi sprzedawcę ale wydawcę karty. AFAIK dla kart VE inaczej niż
    dla Maestro wydający kartę bank może dopuścić autoryzację bez fizycznego
    odczytu ścieżki magnetycznej z karty pomimo napisu "electronic use only". W
    zamyśle miało to rozwiązać problem płacenia kartą uszkodzoną ścieżką. AFAIK
    dlatego właśnie kartą Inteligo można płacić przez Internet.
    Pytałem czy Mario wie coś więcej o tej sprawie.

    Bogdan B.