eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-) › Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
  • Data: 2019-10-04 13:37:16
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 4 października 2019 13:08:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu piątek, 4 października 2019 12:34:26 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    >
    > > Tańszego/darmowego/dającego wiśnie+orzeszki konta w innym banku, gdzie usługi
    mogą być nawet lepsze - a dostępne w ten sam sposób oddział/telefon/internet - nawet
    nie wypróbujesz.
    >
    > Bo zmiana przeniesienie konta do innego banku to dla mnie nieakceptowalny koszt.
    > I nie chodzi o koszt w pln tylko strata czasu, jakieś nowe regulaminy, nowe loginy,
    utrata historio itp
    > Wiśnie/orzeszki darmowe nie są zawsze coś tam trzeba zrobić żeby dostać a ja w 3
    karty grac nie lubię.

    Ten mechanizm życia psychicznego nazywa się racjonalizacja ;P
    Narzekasz jak mój tata - ale on może teraz, jak przejdzie na emeryturę, to pójdzie w
    końcu do żubra i zamieni sobie konto "premium" na zwykłe.
    Nie sądzę, że to, co miał z tego premium - czyli możliwość negocjowania lokat, która
    i tak się dawno skończyła - pokryło mu koszty opłat.

    Więc może pierwsza rzecz - zobacz, co masz, dlaczego płacisz - i czy ten sam bank nie
    ma konta bez tych opłat - a miałbyś ten sam regulamin, hasła, karty, zachowaną
    historię itp.

    Czasem też, np. w milku, wystarczy zagrozić zamknięciem konta, a doić przestają.

    Jak to trudne, to może nie zamykaj obecnego, a załóż inne, które zrekompensuje
    wydatki na to, które koniecznie chcesz zachować.
    Ale czy obecny regulamin znasz na pamięć? Pewnie nawet nie czytałeś przez kilka
    iteracji zmian - i teraz jest inny niż ten, który czytałeś ;>
    Historię można wyeksportować do CSV - i masz pewność, że nie zniknie, a w arkuszu
    łatwiej szukać i filtrować niż w nieszczęsnych ST.
    Login, hasło i PIN do karty możesz mieć taki sam jak w starym banku.

    A czas? Kurier umowę przywozi gdzie chcesz - albo dzwonisz się i umawiasz do
    oddziału, a oni tam cali w skowronkach, że sprzedaż mają ;>

    Zaś wiśnie/orzeszki możemy z praktyki polecić takie, które łba nie zawracają - bo nie
    musisz robić nic oprócz tego, co robisz obecnie, np. płacisz kartą - a zarobić dają.
    Nie musisz się od razu na wszystkie rzucać ;>

    > Ps. city się chyba na mnie obraziło bo do tej pory tak średnio raz w miesiącu facet
    przyłaził z walizką i tą walizkę proponował za złożenie wniosku o kartę.
    > A teraz ze dwa miesiące już nie było go;)
    > Może rzucił ta prace bo wyjątkowo podłe zajęcie miał.

    Właśnie miałem o nich zapytać ;) A może tylko na wakacje wyjechali?
    Choć pewnie zmienili im rewir - albo Ciebie wpisali na czarną listę "nierokujących"
    ;> To w citi niełatwe - choć zapewne przez telefon jeszcze trudniejsze niż przy takim
    domokrążstwie. Ale ostatnio zacząłem sobie robić z nich jaja, jak dzwonią - kazałem
    się im zautoryzować, zanim ja się "zautoryzuję" ;) Choć kiedyś z tego ich dzwonienia
    miałem pożytek - powiedziałem, że chciałbym platynę zamiast golda - i dali,
    utrzymując bezpłatność (a taki santander nie chciał - ale platyna w santanderze jest
    o dwie klasy lepsza niż w citku).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1