  • Data: 2019-10-05 15:08:19
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 października 2019 13:01:09 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > 100zł za konto? :O.
    > Ale skoro płacą, to trzeba doić :)
    Z racji tego że Biedronkę mam pod nosem to tam co miesiąc min kilkanaście setek pln
    zostawiam
    I od lat mnie dziewczyny tam pracujące pytają czy mam kartę biedronki
    Nie mam i mieć nie zamierzam
    W Mrówce(PSB) minimum kilkanaście tysi corocznie zostawiam. Też wiecznie pytają o
    kartę Payback. Nie mam i mieć póki co nie zamierzam.
    O tą kartę też pytają na shellu a na orlenie o jakaś inną kartę.
    Na paliwo miesięcznie kilka setek wydaje więc podejrzewam że chcą mojego dobra;)
    A ja nie chcę ich kart