  • Data: 2019-10-03 16:32:50
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:46:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kilkadziesiąt jak nie kilkaset sytuacji ze musiałeś pisać reklamacje temu przeczy
    raczej.

    OK, "żeby działał wbrew własnemu regulaminowi" z premedytacją.
    Pomyłki się zdarzają, za niektóre są sankcje karne - cóż, trzeba się pilnować.
    I tak samo pilnować swoich spraw i praw - pisząc reklamacje ;P

    Stąd moje określenie jako debila - i to takiego z najgorszego rodzaju, co to jednak
    nad problemem się zastanowi, ale będzie tylko jęczał jak ostatnia sierota. I jeszcze
    nie napisze, co to za bank.

    móc pisać regulamin tak, jak chce.

    > Więc podejrzewam że na dzisiaj w zadnym regulaminie nie ma zapisu w stylu:
    > "że jak są zaległości to konta nie zamkną."

    W sumie wychodzi, że masz rację - przynajmniej w mBąkowym (choć to ogólnie teraz taki
    bełkot, pisany "na Ty" - nawet do tych z private bankingu ;) - że zrozumieć to
    jeszcze trudniej niż przedtem) - choć jest tam zastrzeżenie, że wypowiadając umowę
    klient zobowiązuje się do spłaty wszystkich należności, ale o tym, że nie zamkną jak
    nie jest puste, nic nie ma - choć ZTCP to konsultanci nadal o tym bredzą - ani w
    santanderowym tego nie znalazłem.
    Do historycznych wersji, żeby szukać, czy było i kiedy ew. zniknęło - nie mam siły.