  • Data: 2019-10-04 12:34:24
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 października 2019 12:13:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Po cos te pieniądze się w końcu zarabia.

    Zarabiać się zarabia, ale pytanie, czy się sensownie wydaje.

    > Kawę tez co jakiś czas w sąsiedniej żabce darmo dają a ja utracjusz wstawiam
    czajnik kupuje kawę i robię sobie sam. Albo w kawiarni z żona wypijemy płatną pomimo
    tego że w żabce czy McDonald darmowa.

    Analogia nietrafiona - zakładam bowiem, że tej kawy z żabki czy mcdonalda próbowałeś
    (pamiętam z pierwszego roku, miałem we wtorki zajęcia od 8 do 20 - z tego 4 ostatnie
    godziny to było straszne laboratorium PEiP - więc całe szczęście, że miałem przed nim
    godzinną przerwę, więc chodziłem na obiad do burger kinga na pl. Konstytucji - wtedy
    jeszcze był, choć nie wiem, czy przypadkiem tam nie wrócił - i brałem sobie ich
    niedobrą kawę - ale dzięki tej kawie byłem w stanie te 4 godziny wytrzymać - bo jak
    było konwersatorium, to kawy nie piłem i po 2h już wymiękałem), poza tym są dodatkowe
    minusy, jak konieczność wyjścia z domu, picie w papierowym kubku itp.

    Tańszego/darmowego/dającego wiśnie+orzeszki konta w innym banku, gdzie usługi mogą
    być nawet lepsze - a dostępne w ten sam sposób oddział/telefon/internet - nawet nie
    wypróbujesz.