    From: Waldek <m...@a...nie.dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wymiana Curve
    Date: Thu, 12 Nov 2020 20:37:03 +0100

    CVV2.

    > A już napisali, że wysyłają?
    > I obecnej przy tym nie zastrzegli?

    Wczoraj podałem dane adresowe do wysyłki
    na razie nie mam informacji zwrotnej

    > Hmm, trzeba było podrążyć, może to prawda była?
    > Choć w sumie pewną rację - typu "tyż prawdo" - miał, no bo jeszcze przecież te 2
    lata darmowości nie minęły.
    > A może można taką wypowiedź traktować jak ofertę? ;>

    Mam jeszcze Golda z Milka - tez za pakietem ubezp.
    więc nie "zostaje z niczym", no a póki co nigdzie się nie wybieram
    - z oczywistych względów ;)

    > Ja, jako że "klik" wrócił, wziąłem sobie dziś do kompletu piątą KK w santanderze -
    przy okazji będzie pewność, że dostanę stówkę w promocji bez potrzeby reklamacji ;>

    No szacun - 5 KK ... i wszystkie w Santanderze ??? - LOL
    Max miałem 3 KK, zostałem na 2 (Citi i Mille)

    Citek free bezwarunkowo, Millek 5 pyknięć/m-c , albo 15 zeta w plecy

    > Zaś do końca listopada jeszcze w santanderze stare warunki bezpłatności pierwszego
    roku za 10 pyknięć w ciągu 3 miesięcy - a do tego jeszcze do 22.XI można za
    zamówienie KK przez ST dostać stówkę na alledrogo (tylko najpierw trzeba się
    zarejestrować na stronie promocji).

    Co do KK to mnie raz tylko Polbank za Golda skasował a właściwie to już
    Raifajsen - zaspałem i ciachneli mi 200 za wznowienie, ale wtedy była 1%
    cofka od każdej operacji, dobre kursy przeliczeniowe na tej KK,
    więc nie zabolało aż tak bardzo - i tak zarobiła na siebie znacznie
    więcej ;)

    Pozdro