    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 12 Nov 2020 08:33:17 -0800 (PST)
    Subject: Re: Wymiana Curve
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 listopada 2020 17:07:34 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

> [...]
    CVV2.

    > Napisze jak dostane

    A już napisali, że wysyłają?
    I obecnej przy tym nie zastrzegli?

    > No właśnie skasowałem karte MC World w Santim bo dobiega koniec
    > 2 letniej bezpłatności dla tejże.
    > Co ciekawe gostek na infolinii imputował mi że szkoda bo karte mam
    > darmową :) ale albo mnie chciał załadowac w bambuko albo sam nie wiedział...

    Hmm, trzeba było podrążyć, może to prawda była?
    Choć w sumie pewną rację - typu "tyż prawdo" - miał, no bo jeszcze przecież te 2 lata
    darmowości nie minęły.
    A może można taką wypowiedź traktować jak ofertę? ;>

    Ja, jako że "klik" wrócił, wziąłem sobie dziś do kompletu piątą KK w santanderze -
    przy okazji będzie pewność, że dostanę stówkę w promocji bez potrzeby reklamacji ;>
    Co ciekawe, programiści ST przewidzieli taką sytuację, bo zmniejszona oferta "klika"
    została mi na kredyt gotówkowy oraz "limit w koncie" - ale na KK jest już tylko
    "zamów kontakt".
    A byłoby ciekawie, bo jak się zamawia KK w ST to się pojawia taka karuzela z pięcioma
    typami kart i na tych, które już się ma, jest napis "karta niedostępna" - więc
    śmiesznie by wyglądało, jakbym jednak w to zamawianie mógł "wejść".

    Fajnie, bo akurat za rok będzie znów testowanie działu retencji santandera.
    Chyba że zero zainteresowania, jakie ten dział okazał tegorocznym zamykaniem KK,
    oznacza, że go już w ogóle zlikwidowano...
    Ale jeśli nie, to może zamykanie po kolei trzech KK zapali im jakąś lampkę i dla
    dwóch pozostałych dadzą jakieś specjalne warunki - dla mc world darują sobie opłatę
    za odnowienie (bo mam ją "darmową na zawsze" - ale jest ta opłata za odnowienie co 4
    lata), a dla visy platinum może zrezygnują z wymogu transakcji i będę miał spokój.
    Zaś do końca listopada jeszcze w santanderze stare warunki bezpłatności pierwszego
    roku za 10 pyknięć w ciągu 3 miesięcy - a do tego jeszcze do 22.XI można za
    zamówienie KK przez ST dostać stówkę na alledrogo (tylko najpierw trzeba się
    zarejestrować na stronie promocji).