  • Data: 2006-06-18 09:42:36
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: WR <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lopez wrote:

    > I wszystko jasne. To jest dziecinada. Natomiast w przypadku dochodzenia
    > swoich praw podpis jest rzecza bardzo mocna.
    [..]

    Mój post nie miał nic wspolnego z linkiem wyżej. Poprostu
    jakoś w dobie nie patrzenia nawet na podpis, pewniej czuję sie kiedy
    to pieniędze i karta oraz powiazany z nia PIN należa do mnie i są
    wykorzystywane a nie tylko karta!!!
    Znam argumentację na temat podpisu - tyle, że moje pytanie nie ma z tym
    nic wspólnego - zależy mi na informacji czy można włączyć/wymagać
    autoryzacji PINem czy jeśli jest tylko podpis to tak musi być?

    Czy może ktoś ma VC z Millennium i inna sytuację (wymaganie pinu)?