  • Data: 2006-06-18 14:31:25
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zycie_po_zyciu wrote:

    > Wydaje mi się, że zależy to od Millennium. Skoro debetówki są na pin
    > (choć nie zawsze), to z kredytówkami też tak mogłoby być.
    > Bank chyba świadomie wybrał podpis dla kredytówek (chyba wszystkich,
    > jakie ma w ofercie?).

    Pewnie, ze swiadomie. Dla mnie oczywiste jest, ze kredytowka na podpis a
    debetowka na PIN. Wyniak to z tego, ze kredytowki sa ubezpieczone, sa na
    nich duzo wieksze dostepne srodki i kosztuje tez swoje, w przeciwienstwie do
    darmowych lub bardzo tanich debetowek, na ktorych ludzie zazwyczaj i tak
    trzymaja male kwoty.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia