  • Data: 2006-06-18 13:18:44
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: "FW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Miliony ludzi.

    Spokojnie, bo będziesz lepszy od Kamińskiego i Bielana zliczających
    elektorat PiSu. :-D
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/
    ponad_3_miliony_kart_kredytowych_w_portfelach_polako
    w,display,20554

    > O. Skąd pomysł, że PIN ma służyć tylko do wypłaty z bankomatu?
    > Byłeś kiedyś poza Polską i probówałem za coś zapłacić kartą kredytową w
    > jakimś automacie?

    Nie płaciłem nigdy w kartą automacie ani w Polsce, ani za granicą.
    A w lecie znów zabiorę do portfela wymienione w kantorze Kuny.

    Oczywiście nie płaciłem, ani nie zamierzam płacić kartą w tysiącach miejsc w
    których taka płatność byłaby możliwa.
    Nie opłaca mi sie to. Od lipca na przykład w salonach firmowych Orange można
    będzie płacić dalej karta kredytową, jednak będzie to już płatność gotówkowa.

    > Nie wspominając już o tym, że nawet w Polsce są takie miejsca (jak choćby
    > wspomniane Neste).

    http://www.neste.pl/artikkeli.asp?path=1992;4281;428
    2;4293;4298

    Raczej w najbliższej przyszłości nie będę miał okazji płacić na stacjach
    Neste.

    P.S.
    W dniu, w którym bym musiałbym zapamiętać PIN do mojej wypukłej karty
    kredytowej będzie dniem, w którym przetnę ją na pół i zastrzegę, a w banku
    wypowiem umowę.
    Zostawię sobie jedną kartę z minimalnym limitem, na wszelki wypadek, gdybym
    kiedyś potrzebował niespodziewanie zapłacić kilka stów.

    Operator karty i bank pobierają niemałą prowizję od każdej płatności której
    dokonuję kartą, a także coroczną opłatę za wznowienie karty.
    Za te opłaty mają mi zapewnić bezpieczeństwo moich pieniędzy.
    Autoryzacja PINem to przerzucanie całej odpowiedzialności na mnie.