  • Data: 2006-06-18 14:14:14
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: "FW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Komentarz niepasujący.

    Pasujący znakomicie.

    > O. A gdzie pytałeś o _Polaków_?
    > Zerknij sobie łaskawie na swoje pytanie.

    A gdzież pytałem o globalne dane?

    > No to w takim razie rozumiem Twój punkt widzenia :)
    > Ale uwierz mi że jest mnóstwo usług gdzie do płatności służy automat, a do
    > karty kredytowej potrzebny jest PIN.

    Wierze ci. Tysiąc i jeden. A może i więcej, o jakich nie śniło sie filozofom.

    > Fajnie :)

    Będzie fajnie, jak w zeszłym roku. :-)

    > Dlaczego? Dla mnie płatność kartą jest prostsza i wygodniejsza niż noszenie
    > gotówki. Szczególnie jeśli jestem np. w jakimś innym kraju.

    Ciekawe, czy w tym roku za placki albo piwko nadmorskim ogródku można będzie
    juz zapłacić kartą? Wątpię.

    > Ale chyba ciut odbiegamy od tematu wykorzystania PIN-u? :)

    Może się mylę, bo infolinia była niedoinformowana, ale wtedy płacąc będę
    musiał wystukać PIN, tak jak przy bankomacie. Przez dwa tygodnie można jeszcze
    płacić kartą kredytową i jest to traktowane jak transakcja bezgotówkowa.

    > Wróżka jakaś, czy co? :)

    Nie musze być wróżem, by wiedzieć, że prędzej zatankuję za granicą, niż
    przeprowadzę się w pobliże stacji Neste.

    > Rotfl.
    > Więc po co Ci w ogóle karta kredytowa?

    A to dobre pytanie.

    > Aha. A co to ma wspólego z operatorem karty i bankiem?
    > Bo chyba nie sądzisz, że to one wymagają np. wpisania PIN-u na stacjach
    > Neste?

    Na razie nie interesują mnie stacje Neste, bo nie mam żadnej w okolicy.

    A kiedy autoryzacja płatności PINem stanie się powszechna, to nie będę płacił
    kartą kredytową. Zostanie jedna, o której pisałem, "awaryjna" z małym limitem.