  • Data: 2006-06-18 13:28:19
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    FW <f...@g...pl> wrote:

    > Spokojnie, bo będziesz lepszy od Kamińskiego i Bielana zliczających
    > elektorat PiSu. :-D

    Komentarz niepasujący.

    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/
    > ponad_3_miliony_kart_kredytowych_w_portfelach_polako
    w,display,20554

    O. A gdzie pytałeś o _Polaków_?
    Zerknij sobie łaskawie na swoje pytanie.

    > Nie płaciłem nigdy w kartą automacie ani w Polsce, ani za granicą.

    No to w takim razie rozumiem Twój punkt widzenia :)
    Ale uwierz mi że jest mnóstwo usług gdzie do płatności służy automat, a do
    karty kredytowej potrzebny jest PIN.

    > A w lecie znów zabiorę do portfela wymienione w kantorze Kuny.

    Fajnie :)

    > Oczywiście nie płaciłem, ani nie zamierzam płacić kartą w tysiącach miejsc w
    > których taka płatność byłaby możliwa.

    Dlaczego? Dla mnie płatność kartą jest prostsza i wygodniejsza niż noszenie
    gotówki. Szczególnie jeśli jestem np. w jakimś innym kraju.

    > Nie opłaca mi sie to. Od lipca na przykład w salonach firmowych Orange można
    > będzie płacić dalej karta kredytową, jednak będzie to już płatność gotówkowa.

    Ale chyba ciut odbiegamy od tematu wykorzystania PIN-u? :)

    > Raczej w najbliższej przyszłości nie będę miał okazji płacić na stacjach
    > Neste.

    Wróżka jakaś, czy co? :)

    > P.S.
    > W dniu, w którym bym musiałbym zapamiętać PIN do mojej wypukłej karty
    > kredytowej będzie dniem, w którym przetnę ją na pół i zastrzegę, a w banku
    > wypowiem umowę.

    Rotfl.
    Więc po co Ci w ogóle karta kredytowa?

    > Zostawię sobie jedną kartę z minimalnym limitem, na wszelki wypadek, gdybym
    > kiedyś potrzebował niespodziewanie zapłacić kilka stów.

    Patrz wyżej.

    > Operator karty i bank pobierają niemałą prowizję od każdej płatności której
    > dokonuję kartą, a także coroczną opłatę za wznowienie karty.

    I?

    > Za te opłaty mają mi zapewnić bezpieczeństwo moich pieniędzy.
    > Autoryzacja PINem to przerzucanie całej odpowiedzialności na mnie.

    Aha. A co to ma wspólego z operatorem karty i bankiem?
    Bo chyba nie sądzisz, że to one wymagają np. wpisania PIN-u na stacjach
    Neste?

    --
    Przemysław Maciuszko