eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Upadlosc konsumencka › Re: Upadlosc konsumencka
  • Data: 2009-01-02 10:22:37
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2 Sty, 09:13, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Thu, 01 Jan 2009 17:03:35 -0800, szczurwa napisał(a):
    >
    > > To już było. Nazywało się Państwowe Biuro Notarialne. Opłaty były
    > > kilkukrotnie wyższe relatywnie niż dziś. A na akt czekało się kilka
    > > miesięcy, a nie miało go praktycznie od ręki.
    >
    > ... dodać warto, że na aplikację notarialną szły wówczas największe
    > matoły! ;-)
    > To tak, na marginesie, żeby wiedzieć co myśleć jak się widzi notariusza,
    > który zaczął praktykę przeszło 20 lat temu ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    Trzeba sobie jasno powiedziec, ze i obecnie notariusze to nie jest
    jakas elita prawnikow. Niewatpliwie niezle zarabiaja i niezle im sie
    powodzi ale status majatkowy nie jest wynikiem umiejetnosci, wiedzy
    czy doswiadczenia - a przepisow i systemu jaki u nas obowiazuje.

    Notariusz to dobrze oplacany, dobrze wykfalifikowany i dobrze
    umocowany sekretarz.

    Nie jest to jednak zawod, w ktorym mozna sie szeroko popisac
    blyskotliwoscia, wiedza i kreatywnoscia ;-)

    Oczywiscie rozni sa notariusze ale... :>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1