  • Data: 2009-01-02 11:49:33
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czemu ale nie widzę tego co piszesz...

    Wiem jak się mają proporcje taksa/podatki i uważam, że taksa notarialna
    jest zbyt duża.

    W kancelarii notarialnej nie pracowałem, bo ja zawód notariusza mam w
    pogardzie (co to za prawnik co przystawia pieczątki) i nie bardzo
    chciałem mieć z nim cokolwiek wspólnego, natomiast znajomi ze studiów
    mieli nieprzyjemność w takich pracować więc wiem jak to wygląda od kuchni.

    Co do szablonowości pracy notariusza (a raczej jego pracowników) to
    pozwolę sobie mieć swoje zdanie. To nie jest uzasadnienie wyroku czy
    apelacja, gdzie trzeba się faktycznie napracować.

    --
    Mithos