eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy › Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
  • Data: 2020-09-07 23:09:47
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Bezpieczeństwo przede wszystkim. Mnie nikt nie pytał czy mi wygodnie z
    > PSD2. Nie pytał mnie też, czy odpowiada mi ma infoliniach
    > wysłuchiwanie wpierw kilkuminutowych tyrad o tym jak opiekują się
    > mówimy danymi osobowymi zamiast przejść do rzeczy.

    To ostatnie to akurat nie temu raczej służy.
    Natomiast tu jest konflikt interesu pomiędzy operatorem GSM i bankiem -
    i obawiam się, że blokowanie wszystkich nowych kart SIM na nie wiadomo
    ile godzin absolutnie nie wchodzi w rachubę.

    Inną sprawą jest ta, że takie blokowanie nie rozwiązuje problemu.
    Wymiana karty SIM to nie jest jedyna metoda przechwycenia SMSa. Ona jest
    tylko trywialnie prosta, nie wymaga specjalnego myślenia.
    --
    Krzysztof Hałasa