  • Data: 2022-01-17 12:55:44
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 Jan 2022 04:28:36 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" 8j8kz3t2jneo$.117uooua1im3u$....@4...net

    > Tak.
    > To były króciuteńkie sprawdziany -- było tylko jedno zadanie.

    > Bo byłem gorszym sortem?

    Moze nie zasluzyles - za caloksztalt, czy za brak kapci :-)

    > Moja siostra drwiła z tej nauczycielki, bo (wg mej siostry)
    > nauczycielka nauczała modelu Bohra jako obowiązującego. Nie
    > potwierdzam i nie zaprzeczam -- może i nauczała. My zaś (ja
    > i siostra) mieliśmy za sobą nieco nowszą edukację w szkole
    > podstawowej -- u nas elektrony nie wirowały wokoło jąderek,
    > choć do niedawna nie wiedziałem, czym te elektrony tam
    > (w atomach) zajmują ;) się zazwyczaj...

    Wydaje mi sie, ze na fizyce to nadal omawia sie model Bohra,
    bo on taki fajny edukacyjny, a na chemii katuje sie mlodziez
    konfiguracjami elektronowymi ...

    >>> 3 -- dostateczna
    >>> 4 -- dobra

    > Wolałbym 5 lub 6... ;) Dlaczego? -- nie wiem... ;)

    6 juz jest.

    > Błędy były, są, będą i jeszcze w poprzek istnieją... ;)

    Aptekarz ma sprawdzic przed wydaniem leku :-)

    J.