  • Data: 2022-01-10 23:23:37
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-05 o 09:37, Robert_DF pisze:

    > dokładnie opisałem ten mechanizm w wątku poniżej (na pbb lub link pod
    > postem), to sytuacja autentyczna, a klient się jeszcze zastanawia
    >
    > co byście zrobili na jego miejscu?
    >
    > https://robertsierant.pl/2022/01/03/czy-warto-odfran
    kowic-kredyt-hipoteczny/

    W jakimś filmie Danny deVito opowiada taką anegdotę o facecie, który
    idzie przez miasto i widzi w witrynie sklepu piękny garnitur. Ubranie
    bardzo mu się podoba, więc wchodzi i kupuje ten garnitur. Zakłada go na
    siebie i idzie dalej zadowolony z siebie przez miasto. Aż mija kolejny
    sklep, a na wystawie inny garnitur - jeszcze ładniejszy! Facetowi
    natychmiast przestaje się podobać jego garnitur i chce się go pozbyć -
    jak najszybciej oddać - bo teraz chce to drugie ubranie. Ta historia
    może się ciągnąć i ciągnąć.