  • Data: 2019-07-27 16:04:17
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    (Piszesz do mnie? Z references by to wynikało, ale starannie wszystko
    wyciąłeś)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > To jakie jeszcze masz na czarnej liście głupków?
    Nie mam nikogo na "czarnej liście". Padło tu pytanie "po co komu mbank"
    to odpowiedziałem: "mają system który po prostu działa i nie zaskakuje"
    i tyle. Nie mam zamiaru umierać za Gd^WmBank.

    > Testowałeś santander? Choć od razu powiem, że limit dzienny 35k :( Ale to limit
    zlecania, nie realizacji.
    A smsy autoryzacyjne nie sa tam po parę groszy? To odpada.

    > Ale za to przelewy przyszłe/cykliczne próbują realizować do 17 - a niektórzy
    wrzucają do kosza, gdy brak środków o 6 rano.
    To mi nie przeszkadza.

    > O milku było, a bnpp? Choć to oczywiście francuski bank.

    Millennium wspominam bardzo miło jako bank transakcyjny.

    > Klonów nikomu nie polecam, choć lion's by idea był znośny, ale był i się zmył.
    > Kantor aliora z nową debetówką nadaje się na 3*0 konto w PLN (plus oczywiście
    kantor).
    > Żubr?
    SMSy darmowe?

    KJ

    Of course there's no reason for it, it's just our policy.