eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!! › Re: TERAZ!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TERAZ!!!!
    Date: Thu, 17 Jan 2008 12:02:53 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <fmncl8$el5$1@news.onet.pl>
    References: <fmka6r$r5b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <478dd277$1@news.home.net.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <2...@e...googlegroups.com>
    <2692470571$20080116120541@thezas> <fmkrqi$spu$2@news.ds.pg.gda.pl>
    <4...@4...com>
    <fmkvpp$avi$2@news.ds.pg.gda.pl>
    <9...@4...com>
    <fml0bm$avi$4@news.ds.pg.gda.pl>
    <r...@4...com>
    <fml1nq$hvv$1@news.ds.pg.gda.pl> <fml23b$ag5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dhcp-p-09.etf.bg.ac.yu
    X-Trace: news.onet.pl 1200567784 15013 147.91.12.47 (17 Jan 2008 11:03:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2008 11:03:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4133
    X-Sender: nGRrwOE2epoZT9OROpJN9tnWMpPBX14X
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435195
    [ ukryj nagłówki ]

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:fml23b$ag5$1@news.onet.pl...
    > Anna pisze:
    > [...]
    >
    >> Jeśli "skrajną nieufnością" nazywasz wykrywanie sprzeczności w danych to
    >> kategorycznie TAK! Ze skrajną nieufnością!
    >
    > Jaka jest sprzeczność w otrzymaniu kilku obciążeń z bankomatu?
    > KJ

    Przeciez kazda operacja ma swoj unikalny identyfikator. Obciazanie kilka
    razy za operacje o tym samym identyfikatorze to jest po prostu jawny
    przekret. Jezeli o takiej prostej rzeczy mbank nie pomyslal to ja juz wole
    nie myslec czego jeszcze nie przewidzieli. Rezygnowac z konta nie bede
    (aczkolwiek mialoby to wymiar spoleczny - dac im po statystykach w postaci
    naglej rezygnacji znacznej liczby klientow), ale moze statystyki
    odplywajacego kapitalu dadza im do myslenia.

    Kiedys to sie w podrecznikach do zarzadzania pojawi jako case-study, jak
    bank pracowicie zdobywajacy zaufanie w nieufnym do nowinek technicznych
    spoleczenstwie zaprzepascil wszystko w 1 dzien z powodu banalnej luki w
    systemie oraz nieudolnego PR. Umiejetny PR to by polegal na natychmiastowym
    oddaniu pieniedzy, ekspresowym smsie/mailu do wszystkich klientow z
    informacja, ze zostalo im pobrane pieniadze + info na stronie logowanie, i
    ze w ciagu 3h zostana im zwrocone, a dopiero pozniej wyjasnieniu z VISA i
    zrobieniu prawidlowych obciazen.


    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1