  • Data: 2008-01-16 20:25:50
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Coś mi się nie zgadza ... zawsze mi się wydawało że albo odsetki, albo
    > odszkodowanie za poniesione szkody, ale nigdy razem.

    Tylko ci się wydaje. Odsetki za dysponowanie pieniędzmi a odszkodowanie
    za wyrządzone szkody. A te ostatnie łatwo będą mieli udowodnić, ci
    którzy je ponieśli, np: wyjazd zagraniczny nie doszedł do skutku, w
    czasie wyjazdu zostali bez pieniędzy, spóźnili się z jakąś opłatą i
    zostały im naliczone odsetki lub co gorsza kary...

    Zapewne pomyliłeś z odsetkami i karami umownymi, które pobierać może
    bank. On może zdecydować się tylko na jedno z powyższego i często wybór
    pada na kary umowne.

    --
    pzdr