eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStopy procentowe znowu w dół › Re: Stopy procentowe znowu w dół
  • X-Received: by 2002:a05:6830:92:: with SMTP id a18mr936536oto.317.1586962938323; Wed,
    15 Apr 2020 08:02:18 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6830:92:: with SMTP id a18mr936536oto.317.1586962938323; Wed,
    15 Apr 2020 08:02:18 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.
    160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google
    -groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 15 Apr 2020 08:02:18 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5e922711$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5e924554$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5e934913$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e96c9b7$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Stopy procentowe znowu w dół
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Wed, 15 Apr 2020 15:02:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650663
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 15 kwietnia 2020 16:07:34 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
    > Dawid Rutkowski writes:
    >
    > > Taka sama prawda jak z tym, że Anem-226 miało przylecieć 640 ton
    > > zaopatrzenia, potem 400 ton (a to jest jego masa użyteczna - z max.
    > > ładunkiem i full paliwa)
    >
    > An-225.

    "Więc co z tym 125?"
    "No 126 panie władzo..." (126 czy co innego powiedział? czy to był paragraf KK lub
    KW?)

    > Za wikipedią:
    > Empty weight: 285,000 kg (628,317 lb)
    > Max takeoff weight: 640,000 kg (1,410,958 lb)
    >
    > Tyle że jak zatankuje "pod korek":
    > Fuel capacity: more than 300,000 kg (661,000 lb)[55]
    > to łatwo policzyć ile mniej-więcej payloadu może wtedy zabrać.

    Polska wiki bardziej zaokrągla - masa własna 200t, użyteczna (to pomyliłem, to nie
    jest MTOW, tylko masa załogi - w tym wypadku raczej pomijalna, nawet jak chłopy na
    schwał ;) - plus paliwa plus ładunku) 400t.
    Więc w angielskiej wersji nieco zgrubiał - i choć MTOW większa, to użyteczna tylo
    355t.

    Zasięg podają 15400km z max. paliwa - do Chin dalej jest?
    A przecież miał międzylądowanie z tankowaniem.
    Z 200t ładunku podają 4000km.

    Coś te liczby się dobrze zgadzają z różnymi wersjami opowieści.
    A może on miał zabrać 460m^3 ładunku - a komuś się pomyliło, że m^3 zawsze waży tonę
    (może przypomniał mu się ten dziecinny kawał - co jest cięższe, kilogram ołowiu czy
    kilogram pierza?) - a że to maseczki i kombinezony, to wyszło tylko 80t?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1