  • Data: 2020-05-29 09:42:29
    Temat: Re: Stopy procentowe znowu w dół
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 maja 2020 21:52:58 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    umowę o nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11):
    wynosi 4% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 8% dla umów zawartych od 1
    grudnia 2018 r."

    > I korzystasz z tego?

    Nie, odsetki to zuo, ale śmieszne jest to, że KK tańsza niż KH.
    I mniej niż inflacja - choć tu raczej ważniejsze, o ile wzrośnie moja pensja, a nie
    ceny.
    I nawet mniej niż mam na oszczędnościowym w citku - 3%, ale tylko do końca czerwca.
    Więc póki co wolę 1% moneyback na KK w santanderze (dziś ostatni dzień tej promo,
    polecam ;)
    No i nie tak łatwo do tego kredytu się dobrać, bo te 2% to tylko przy płatności
    kartą, przy przelewie z karty jednak 7,2% (ale 0% prowizji i 0zł opłat miesięcznych -
    tzn. ja tak mam, inni mogą mieć znacznie gorzej).
    Więc, nawiązując do KH, mieszkania u dewelopera na te 2% nie kupisz - ale już za
    materiały na domek jest szansa w hurtowni kartą zapłacić. Oczywiście jeszcze kwestia
    limitu, który przy KH jest zwykle min. o rząd wielkości większy - choć ja w citku na
    tej KK miałem już 60k "na klik" - i to za nic, bo konta i wpływów do banku nie było,
    jedynie z lekka (nie więcej niż 10% limitu) używana karta, spłacana zawsze w całości
    w GP.
    No i raczej za robociznę KK też nie zapłacisz.
    A za samochód da się już gdzieś kartą zapłacić?