  • Data: 2009-06-24 17:43:41
    Temat: Re: Stopy procentowe w dół
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Nowicki" news:yyskpetxkd5i.1rfcoi61p6y8a.dlg@40tude.net

    > Na razie ma pożyczyć z naszej kieszeni - vat i składki zus rosną w
    > pierwszej kolejności.

    Oooo to widzę, że w Polsce dokonały się pozytywne zmiany. Kiedyś zawsze
    dawałem rządowi i miałem 100% pewność, że nigdy więcej już tych pieniędzy
    nie zobaczę :)

    > A to oznacza oczywiście wzrost bezrobocia

    Dodajmy, że ten problem nie dotyczy sferzy budżetowej i wszelakiej maści
    ziomków i znajomków politykierów.

    > Zaprawdę - ekonomia to nauka
    > ścisła. Trzeba mieć zakuty łeb, żeby nie dostrzegać sprawdzonych w
    praktyce
    > zależności...

    Problem polega na tym, że nasi "przyjaciele" z wiejskiej mają zakuty łeb i
    dla nich ekonomia, a nawet jej podstawy to ewidentnie czarna magia...
    Z resztą już nawet nie wymagam od nich znajomości ekonomii, ale chociaż
    powinni sobie przyswoić stare, dobrze porzekadło: "chytry - dwa razy
    traci..." czego życzę z całego serca darmozjadom, złodziejom i jak tam
    jeszcze szanowne grono chce określać tych półgłówków z ul. wiejskiej :)