  • Data: 2009-06-25 16:40:43
    Temat: Re: Stopy procentowe w dół
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:h208nf$lbr$1@news.onet.pl...
    > MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...

    > Szwecja (chyba w miarę aktualne)
    > VAT 25% (12% żarcie, transport, 6% prasa, kultura).
    > PITy najniższe 26-35% (regulowane lokalnie), najwyższe obniżono z 57 na
    > 55%.
    > Większość kapitałowych m. in. "belkowe" 30%. CIT 28%.
    > Nieruchomości 0,5-1%, majątkowe 1,5% (podobno mieli zawiesić)
    > (Ubezpieczenia - nie wiem, socjalne podobno ok 33% podstawy, emerytalne ok
    > 7%)
    >
    > akcyzą objęte: alkohol, fajki, energia, dwutlenek węgla, siarka,
    > pestycydy,
> [...]

    Hmm... a zwróciłeś uwagę na to co otrzymują w zamian oraz na jakoś życia?

    Pracowałem kiedyś z oryginalnym Szwedem ze Sztokholmu w Pradze w Republice
    Czeskiej (gdzie podatki są niskie, a alkohol to prawie za darmo). Tak więc
    Szwed posiedział 3-4 miesiące, spakował się i wrócił do siebie.

    Więc może nie przyzwyczaili się, ale po prostu im się to podoba?

    W.