eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2006-06-30 08:50:11
    Temat: Re: Stanowisko banku
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *Magdalena* pisze:

    > Opisywana przez Dziennik Łódzki sytuacja, tak, jak było to wskazane w artykule,
    > nie jest związana z bezpieczeństwem systemu bankowego, a z nieuczciwym
    > postępowaniem pracownika banku.
    >
    > mBank wyjaśnił sprawę z Klientem, który na żadnym etapie sprawy nie poniósł
    > szkody, i którego Bank stale informuje o sytuacji.

    Nie zgodzę się z powyższym stwierdzeniem. Z analizy stanowiska mBanku,
    przedstawionego wyżej cytowanym Pani piśmie wynika, iż Państwa pracownik
    popełnił przestępstwo w wyniku czego szkodę poniósł Klient. Nie można
    mówić, że "na żadnym etapie sprawy (Klient) nie poniósł szkody", gdyż nie
    ulega wątpliwości, że szkodę taką poniósł.

    Inną jest kwestią, że szkoda została prawdopodobnie przez mBank naprawiona.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_
    było już martwe" ( /[__
    (c)Yamamoto Tsunetomo "Hagakure" <^ |mj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1