eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStałe obciążenie karty kredytowej › Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
  • Data: 2009-06-22 17:08:03
    Temat: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
    news:1jomdgss2ruyu$.alpy0jeue7r3$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 21 Jun 2009 13:24:17 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    >
    >> Tak, korzystałem, bez problemów. Tylko ja miałem kartę Citi, czyli banku
    >> który wie co to transakcja Mo/To/Io i wie również co to reklamacja.
    >
    > Taaak, różnie z tym bywa. Ja raz padłem ofiarą fraudu przy transakcji
    > sieciowej (sklep nie dostarczył towaru) i citi mnie spuścił na szczaw, bo
    > niby transakcja szła przez pośrednika typu allpay, a on "nie stwierdził
    > nieprawidłowości" - klasyczne "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan
    > zrobisz?". Także to bezpieczeństwo z citi to mit i tyle.
    >

    Mialem podobne zdarzenie. Kupilem towar w sklepie internetowym, cena byla
    podana w PLN, obciazenia karty dokonano w EUR. Zlozylem reklamacje, bo kwota
    ostateczna byla wyzsza niz podana przez sklep. Dostalem odpowiedz, ze bank
    tylko rozlicza transakcje i zebym to sobie wyjasnial ze sklepem. Reklamacje
    skladalem za posrednictwem serwisu internetowego. Po otrzymaniu odpowiedzi
    zadzwonilem na Citiphone i zlozylem jeszcze raz powiedzialem, ze transakcji
    na taka kwote w tym dniu nie wykonywalem. Po kilku dniach dostalem
    odpowiedz, ze uznano moja reklamacje w zakresie roznicy miedzy kwota
    obciazenia karty w PLN a cena podana przez sklep.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1