    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Date: Mon, 22 Jun 2009 19:08:03 +0200
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
    news:1jomdgss2ruyu$.alpy0jeue7r3$.dlg@40tude.net...

    > Taaak, różnie z tym bywa. Ja raz padłem ofiarą fraudu przy transakcji
    > sieciowej (sklep nie dostarczył towaru) i citi mnie spuścił na szczaw, bo
    > niby transakcja szła przez pośrednika typu allpay, a on "nie stwierdził
    > nieprawidłowości" - klasyczne "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan
    > zrobisz?". Także to bezpieczeństwo z citi to mit i tyle.

    Mialem podobne zdarzenie. Kupilem towar w sklepie internetowym, cena byla
    podana w PLN, obciazenia karty dokonano w EUR. Zlozylem reklamacje, bo kwota
    ostateczna byla wyzsza niz podana przez sklep. Dostalem odpowiedz, ze bank
    tylko rozlicza transakcje i zebym to sobie wyjasnial ze sklepem. Reklamacje
    skladalem za posrednictwem serwisu internetowego. Po otrzymaniu odpowiedzi
    zadzwonilem na Citiphone i zlozylem jeszcze raz powiedzialem, ze transakcji
    na taka kwote w tym dniu nie wykonywalem. Po kilku dniach dostalem
    odpowiedz, ze uznano moja reklamacje w zakresie roznicy miedzy kwota
    obciazenia karty w PLN a cena podana przez sklep.

    MK