eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStałe obciążenie karty kredytowej › Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
  • Data: 2009-06-22 20:04:31
    Temat: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-06-22 19:08, MK wrote:
    > Mialem podobne zdarzenie. Kupilem towar w sklepie internetowym, cena
    > byla podana w PLN, obciazenia karty dokonano w EUR. Zlozylem reklamacje,
    > bo kwota ostateczna byla wyzsza niz podana przez sklep. Dostalem
    > odpowiedz, ze bank tylko rozlicza transakcje i zebym to sobie wyjasnial
    > ze sklepem. Reklamacje skladalem za posrednictwem serwisu internetowego.
    > Po otrzymaniu odpowiedzi zadzwonilem na Citiphone i zlozylem jeszcze raz
    > powiedzialem, ze transakcji na taka kwote w tym dniu nie wykonywalem. Po
    > kilku dniach dostalem odpowiedz, ze uznano moja reklamacje w zakresie
    > roznicy miedzy kwota obciazenia karty w PLN a cena podana przez sklep.
    >
    > MK
    Dokładnie ten case przeszedłem z Millenium MC 2 razy, trochę trwało, ale
    za każdym razem pozytywnie, wysyłając tylko reklamację przez millenet.

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1