    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spotkanie w OF
    Date: Tue, 26 Jun 2012 15:53:30 +0200

    > Prosiłem żebyś przestał pieprzyć. NIKT nie dostanie 9% jak na lokacie, bo
    > trzeba wtedy wziąć minimum dwa plany oszczędnościowe, więc to nie jest 5,90%
    > netto tylko 5,9 - strata na planach oszczędnościowych, przy czym jeden z tych
    > planów to nie 200 zł, a 1000 zł minimum. A to oznacza minimum 120.000 tysięcy
    > zablokowanych pieniędzy, których nigdy wpłacający na oczy już nie zobaczy. Jak
    > zobaczy połowę to będzie miał niezłego farta.

    znasz ten produkt czy nie?

    aby mieć 9% "jak na lokacie" czyli de facto 7,29% netto (jak spełnisz
    warunki ustawowe) lub 5,90% netto jak ich nie spełnisz wystarczy wziąć
    JEDEN PSO ze składką 200 zł/m-c!

    czyli blokujesz sobie max 24kzł (po 200 zł/m-c) na 10 lat!!!

    jakie 1000 zł/m-c, jakie dwa programy? skąd masz takie info?

    > Tylko takiej oferty GNB nie oferuje, więc po co mi te wyliczenia z dupy?

    nie piszę o tym co ma kolega, znajomy lub ktokolwiek inny tylko o tym z
    czego SAM korzystam

    oczywiście możesz uważać się za wszystkowiedzącego a ci którzy uważają
    inaczej "pieprzą od rzeczy", ale ja podaję Ci fakty...korzystam z IKE od
    2004 r. i chyba wiem co mam i na jakich warunkach

    chcesz o coś zapytać? merytorycznie możemy popisać, ale jak masz zamiar
    skupić się na rzucaniu inwektyw to chyba nie ma to sensu

    ww. danych nie wyssałem sobie z palca, chcesz warunki, regulamin? tam
    jest wszystko w jasny sposób opisane

    IKE z 7,29% netto (lub brutto jak nie spełnisz warunków ustawy o IKE)
    gwarantowane przez 10 lat + PSO ze składką 200 zł na m-c; nie namawiam,
    abyś z tego korzystał...niczego i nikomu nie usiłuję sprzedać

    --
    pozdrawiam
    RobertS