  • Data: 2009-01-26 21:03:30
    Temat: Re: ShopSafe
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Ha, ja się z tym spotkałem tylko na stacjach benzynowych, ale widocznie
    > mało płaciłem kartami gdzie indziej. Choć nie jestem pewien jak było w
    > kasach samoobsługowych w Walmarcie - być może rzeczywiście trzeba było
    > wybrać "credit"...

    W Walmart bylem ostatnio dwa lata temu, ale jestem pewien, ze byl wybor
    Credit / Debit. Ale to nie znaczy, ze tak tez jest np. w Teksasie i w
    Kalifornii.

    > Ha, czyli technicznie się da, tylko po prostu komuś się nie chce
    > oprogramować terminali...

    Przypuszczam raczej ze Starbucks i GAP w "moim" stanie nie przyjmuja kart
    debetowych NYCE, pulse i co tam jeszcze, ale wylacznie VISA i MC, wiec nie
    maja o co pytac przy placeniu.

    > No, chyba że istnieją jakieś hybrydowe karty kredytowo-debetowe, dla
    > których można sobie wybrać czy chcemy płacić z bieżących środków na
    > rachunku, czy z limitu kredytowego. Nigdy o takich nie słyszałem, ale w
    > sumie to by nie było głupie, gdyby jakiś bank wydał taką kartę.

    Tutaj o takich nie slyszalem, a ze tematyka mnie interesuje, to mysle, ze cos
    by mi wpadlo w ucho.

    Generalnie sa dwie szkoly: "wszystko na kredyt" (bo wygoda) albo "wylacznie
    debit" (bo kontrola wydatkow). Szkoly sie zwalczaja ;)