  • Data: 2004-06-26 18:30:05
    Temat: Re: Sesje w pekao
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > A może to jest tak (Ci co nie mają fontu proporcjonalnego niech nie
    > patrzą):
    >
    > sesja I sesja II sesja III
    >
    > Wychodzące: 15:00 poprz. dnia 10:30 13:30
    > Przychodzące: 12:00 14:30 6:30 następnego dnia
    >
    > Nie wiadomo po co jest przychodząca IV 16:00

    A może raczej ta II przychodząca właśnie o 16:00, bo to jest akurat
    półtorej godziny po zakończeniu sesji w KIR, tak jak pierwszej.
    Nimożliwe by tak powolny w innych sesjach bank zaksięgował akurat II
    sesje w "zerowym czasie"

    Cakiem mi się trzyma kupy ta teoria, więc umieściłem ją u siebie na
    stronie:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    Teraz pozostaje mi już tylko BZWBK i InvestBank, oraz kogoś kto ma
    konto w BePeHahahaha kto rano wstaje i sprawdzi doświadczalnie o
    której rano jest księgowanie 3 przychodzącej z poprzedniego dnia.
    I będę miał dla wszystkich banków które mają możliwość wykonywania
    przelewów przez www podane dokładne godziny sesji.

    Jeśli ktoś stwierdzi doświadczalnie jakieś niezgodności, proszę od
    razu pisać na m...@c...pl

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl