  • Data: 2004-06-26 17:54:23
    Temat: Re: Sesje w pekao
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > To ja przytoczę tutaj fragmenty korespondencji z bankiem przez pocztę
    > wewnętrzną:
    >
    > <cite>
    > WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00
    > PRZYCHODZĄCY: I - 6:30 II - 12:00 III - 14:30 IV - 16:00 V - 18:00
    >
    > VI wychodząca sesja dotyczy ZUS. Sesja przychodząca V dotyczy
    > księgowanych poleceń zapłaty. ( są to obciązenia rachunku). Sesje które
    > przyjmują i wysyłają przelewy nie zawierają jedynie przelewów
    > Eliksirowych , ale też przelewy wewnątrzbankowe.
    > </cite>

    A może to jest tak (Ci co nie mają fontu proporcjonalnego niech nie
    patrzą):

    sesja I sesja II sesja III

    Wychodzące: 15:00 poprz. dnia 10:30 13:30
    Przychodzące: 12:00 14:30 6:30 następnego dnia

    Nie wiadomo po co jest przychodząca IV 16:00

    Czy ktoś mógłby tą teorię sprawdzić doświadczalnie?
    Proszę testować tylko z oddziałów z nowym systemem.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl